Vilken dag!

Haha alltså kaos blandat med lycka idag!
 
Knappt sovit, går upp way to sent, och åker tillslut till stallet. Glömmer mobilen och sen får jag soppatorsk halvvägs. Den var kul! Så eftersom jag fick gå sista biten hann jag nästan ingenting i stallet förutom sysslorna. Ja kaos.
 
Men sen så vart allt bra, mysmiddag och bio med min fina, sådär mysigt som man verkligen får till det när man firar 9månader tillsammans. Han hade bokat och bestämt hela kvällen och skulle överraska mig, söt :) jag är dock sämst och lyckas förstöra delar genom att lista ut :P Såg iaf Känn ingen sorg, fyfaaaaan va bra!!!! Alltså åh, underbara Håkan<3
 
Nu iaf blir det hem, hämta hunden sen sova hos Felix. Skönt att inte sova hemma hos mig ibland :) godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback