Tack ridsporten för kroppen du gett mig!

Jag har gymmat en gång sen 1a juni, inte haft någon koll på vad jag ätit eller någonting.. ändå ser min kropp fittare ut än innan. Men vad har jag gjort i sommar..? Jag har ridit, rätt mycket, men har inte tänkt på det som träning. Magmusklerna börjar synas nu, har ju ordentligt med muskler där under. 
 
Jag är sån som inte ser sånt på mig själv, vanligtvis. Men idag när jag skulle klä på mig och hamnade framför spegeln var det svårt att missa. Typ, damn girl, you look good. Haha, och folk som inte tycker att ridning är en sport, att man bara åker häst. Denna kroppen byggdes ju inte precis av att glida runt! ;) 
 
Haha men alltså, skulle jag börja äta nyttigare, minska kroppens fett%, tror det skulle säga BAM om mig då! Man kanske ska bli lite hurtigare?! Beach14 liksom ;) Skämt åsido, tänkte blotta mig lite nu, för att jag är stolt! Jag har ju faktiskt rätt snygg kropp! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback