Så nöjd att jag spricker

Hopplektionen på Zetra då, hoppade bla en liten bana. Jag hade kontroll, jag red bra och jag hoppade av nöjd! Stoltheten är på topp, både över mig själv och Z! 
 
Efter framridning och framhoppning så hoppade vi två kryss på en 8a, han var väldigt lugn inpå hindret, lyssnade bra och kändes allmänt trevlig. Jag dock fick blackout efter att varit så koncentrerad på att hålla den bra galoppen innan hindret, så jag kom inte alls ihåg hur jag skulle göra för få igenom ett byte över hindret. Det har aldrig varit min starka sida heller.. 
 
Sen så vart det en liten bana, som ni ser i inlägget nedan. Åh det gick så bra!! Första hindret första rundan så visste inte riktigt någon av oss vad vi gjorde, så det blev ett knasigt språng där. Men resten kändes bra, bra flyt och stadigt liksom.
Andra rundan så höjdes det lite, och den rundan var verkligen klockren. Kändes helt sjukt bra! Kom helt tokigt på krysset, hann knapp med.. men jag hoppade iaf! Gamla Marie hade tvekat, lagt volt osv, men jag tänkte att fuck it, vi satsar! Och det gick ju bra trots att vi kom snett ;) Och alltså ja, typ wääh vad nöjd jag var! :))
 
Haha men ja som ni kanske fattar, toknöjd! Nytt kapittel, jag och Zetra. Hoppas det fortsätter såhär bra, då jäklar! Känns helt sjukt bra inför hösten efter idag :) Bästa hästen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback