Packar kameraväskan

Tänkte försöka få med mig allt, har en tensens att glömma diverse minnerskort eller batterier. Haha och ja, då är det rätt meningslöst att fota. Minst sagt.
 
Ska hoppa i lite vettiga kläder.. dvs inte mina ljusrosa fleece-mjukisar jag har på nu. Och ja, fräscha upp mig lite innan jag drar och hämtar upp Fell i västerhaninge för att hitta en bra plats att fota på. Har en tanke men vet inte ens om man FÅR vara där, så ja. Vi kanske får leka rebeller (a) 
 
Men ja, tisdag idag då. Ska rida älskade Exet ikväll, längtar efter honom och hoppas på lite flyt! Annars, förutom portfolioplåtningen nu då, så händer nog ingenting speciellt idag. Sådär rolig vardags-dag :) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback