Oense

Jag vill göra saker, gå på en powerwalk och aktivera mig.
Min kropp vill inte det däremot. Huvudet bultar, ryggen knakar och gör ont så fort jag sitter/ligger lite fel och kroppen vill inte bjuda på någon energi alls. 
 
Ibland undrar jag om jag verkligen bara är 20? Ser 50åringar som är piggare och fräschare än mig. Illa. 
 
Men jag ska börja med att koka lita ägg, och äta en ordentlig frukost. Förhoppningsvis får jag upp lite energi i kroppen som jag sen kan göra slut på. Och lägga till voltaren-kräm på ryggen och en alvedon på det, sen fit for fight va? Haha sakerna man ska behöva göra för att kunna gå på en simpel promenad. Rätt skrattretande! :)
 
Ikväll blir det ett dressyrpass på Exet iaf, det längtar jag efter! Dålig kropp eller inte, vi ska in på banan och trimma idag! Fina bästa han, är så glad över att han kändes bra igår! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback