Meningslöst scrollande

Nu är jag i sånt där mode att jag bara klickar in mig på de bloggar jag brukar läsa.. och scrollar, utan att läsa i princip. Tror jag gått in ca 3 gånger på varje blogg. Haha, vet knappt vad jag gör själv! Ögonen är ju trotsallt halvslutna och jag skulle kunna somna nu.
 
Men det ska jag ju såklart inte, för har lite att stå i idag. Exet ska ridas och ev Hedda också (ifall jag hinner) och sen ska jag även till blåkulla för att hjälpa till på handikapp-ridningen, som vanligt varannan fredag! Problemet är dock lite att jag inte har någon moppe idag. Felix missade tåget så lånade ut den för att han skulle slippa bli sen. Best girlfriend of the year!?
 
Filmerna ska upp också, men glömde ta dom från mammas telefon igår, så får se hur det blir med det! Roligaste är nog hopplektionen på Morris, haha studsboll ^^
Lite bra med höst ändå.. mysvästen på i stallet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback