jobb, storstädning och lindad hand.

Äntligen hemma! Har hållt igång sedan 6 imorse, idag igen. Jobbat och slitit, ridit räjserponnyn Frasse, promenerat Exet och städat vid hans box. Riktigt hurtig känner jag mig! :)
 
Lyckades dock klämma handen, och har så jävulens ont just nu. Frasse, som vanligtvis står så snällt, fick för sig att han skulle springa ut från boxen idag. Det var en glipa på kanske 30cm, alltså inte mkt alls, men där skulle han igenom. Så för att stoppa honom satte jag ut armen framför, men han plöjde på och min arm flög iväg och handen daskades in boxdörren för att sedan klämmas där. Fysataaaan vad det gjorde ont! Tänk er att slå i armbågen, så.. fast 10ggr värre.
Var ju livrädd för en sekund att jag brutit ngt, men tror faktiskt det är lugnt! Har ff ont och har lindat in handen för stöd, men det är bättre nu, lite.
Var dock kul att rida Frasse igen, gillar den ponnyn även om han är lite speciell :) 
 
Vid halv 1 var jag på Ekeby, mockade och tog sen in Exet för att putsa på han ordentligt. Riktigt mysigt var det :) promenerade sen i 30 min, då min hand inte kändes helt ok att rida med efter att ha jobbat på trots den. Men gjorde inte så mkt, tog tiden till att skura ena boxväggen + dörren och rensa i ryktväskan och ta bort lite från krokarna. Kändes bra att få det gjort :) Ska fortsätta med skåpet på fredag tror jag..
 
Nu är jag iaf äntligen hemma, ska vila och äta.. och fixa bilder. Imorgon är det sovmorgon som gäller! :D
Hihi, ful han kan vara ibland! Skev kompis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback