Jag och min kamera

Imorgon ska jag göra det som jag gör bäst - fota. Är så otroligt taggad på det, då det är kombinerat bröllop och dop, så ska bli spännande. Det betyder att jag ska fota mitt första bröllop imorgon :)) Ska komma ihåg att försöka fixa något handleds-stöd, då objektivet jag ff har till låns är stort och tungt, plus min kamera som är galet tung. Senast när jag fotade Alina så hade jag så galet ont där efteråt. Ajaj!
 
Men det ska bli kul! Och har även fått mail från en person som vill ha bilder på sin bebismage, tillsammans med sin häst och dotter. Får se om det blir av (känns så), hoppas för det tror jag kan bli ett riktigt roligt fotojobb :)
 
Och nöjda kunder föder ett gott rykte, så nu ska jag se till att verkligen leverera! :)
Den här söta ungen är det som ska döpas imorgon, och hans föräldrar som ska gifta sig. Mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback