Dog dödhets-döden

Fast lever nog fortfarande ändå, litegranna.
 
Mår inte alls bra idag, kom hem vid 10 kanske, dog i sängen och vaknade sen vid halv 2. Usch vad dåligt jag mådde! Är bättre nu, tog mig ut till Exet för att mocka och fixa mat, men klarade inte mer än så! Haha skulle borsta i karleden, när jag ställde mig upp blev allt svart. Det är äckligt!
 
Blir nog nån alvedon, massa vatten och sen fräscha upp mig för att överleva kvällen på Globen. Någon som har redbull eller alternativ energidricka på sig, och vill springa hit med det till mig? Tack!
Undebara hästen, längtar tills på måndag!

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

hopppas du inte blir sjuk nu bara :(

Svar: Går upp och ner, men det hoppas inte jag heller! ^^
Marie Krüger

2013-09-28 @ 17:46:02
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Postat av: Annika

Så fin häst :D

Svar: Kan inget annat än hålla med! ;) :D
Marie Krüger

2013-09-28 @ 18:47:22
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback