besluts-hjälp!

Kom ju tvåa i sharpmans instagramtävling, vann ett presentkort/rabattkod på 250kr.. kan dock INTE bestämma mig vad jag vill ha nuuu! Haha sjukt svårt! Tror det står mellan det här vita schabraket eller ett svart regn-skrittäcke. Tar jag skrittäcket kan jag även köpa ett kindkedjeskydd, som jag personligen tycker känns bättre än ludd. Och det vore ju inte helt fel.. men jag har inget snyggt vitt schabrak heller. Hm, det är en tuff en det här! Jag och min beslutsångest! ^^
 
 
Dom här är det som det står emellan just nu, från scharpman

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ta täcket och kindkedjetunneln :)

Svar: Blir nog så! :)
Marie Krüger

2013-09-11 @ 15:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback