And yes, I'm still alive..

.. om än så endast lite down och på dåligt humör. Hur kan man ha en bra dag, fast ändå ha humöret nere vid fotknölarna? 
 
Har varit hos fina Exet, skrittade en sväng. Har nog bestämt mig för att låta honom vila en vecka eller så, ladda om och sen försöka ta oss upp ur svackan igen. Självklart kommer han dock promeneras och longeras av mig medans han vilar.. Tror båta skulle behöva en omstart, med ny energi och fokus. 
 
Efter stallet åkte jag och Felix in till centrum, köpte frozen youghurt och bytte presenten jag fick av han förra helgen. Fick en ring med matchande örhängen, men ringen var för liten, så vi skulle byta den. Dock fanns den inte i större storlek, så fick välja en annan.. men den jag har nu är också så sjuuukt fin! Blingar helt otroligt i solen :)
 
Efter lite mat lämnade han av mig hemma och nu sitter jag här själv.. extremt uttråkad. Ska börja plocka fram mina tävlingskläder, se till så att allt är rent osv. Är så sjukt taggad tills imorn! 
Även om det är en printscreen så älskar jag den här bilden! Balla fina häst! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback