Upp upp och iväg

Kaos på jobbet, efter att ha promenerat storhästen så skulle jag ta ponnyn.. Varav storis blockar mig och jagar iväg ponnyn.. Det här höll på ett tag, fick dock tillslut tag i ponnyn. Dock när jag skulle gå så fick storhästen spunk och brallade runt i den där lilla leriga hagen. Vadå skiträdd att han ska dra upp sin gamla skada eller så?! Shit!
Så nä, stackars ponnyn fick ingen promenad idag. Om jag kände mig hjälplös, själv där i stallet? Måttligt.

Men nu är jag klar, framme i handen, ute på äventyr. Nya gummistövlar och nytt puder ska införskaffas.. Och jag ska hitta något onyttigt son jag snabbt kan trycka i mig. Hej hungrig.
Förklädd hästbrud direkt från jobbet. Fräääsch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback