Söndag

Nu ligger jag här, äntligen, i soffan. Ååh så skönt det är alltså! Har tvättat alla underkläder jag hittade i rummet, behövdes må jag säga! Jag är sån som inte tvättar förrän jag står där i fultrosorna. Haha. Om ens då? Nä, någon hemmafru kommer det aldrig bli av mig :)
Min rygg klagar dock lite, vilket är bra onajs. Att bara sitta stilla i soffan och sen hugger det helt plötsligt till, nej kom igen nu.. kan du inte bara vara snäll mot mig? Ryggfan.
 
Väntar på min karl, vi ska köpa pumpor och så, det är ju snart halloween. En mysig söndag helt enkelt, big like!

Men ah, Tatzy gick väldigt bra idag :)) Det går verkligen bättre gång för gång. Mycket jobb för att hon ska slappna av och lägga ner halsen, ta stöd och vara lugn i huvudet.. och ja, alltså det funkar ju verkligen lite bättre för varje gång! Så jag är så stolt över henne, duktiga lilla stumpan :)
Ska rida imorgon också, få hjälp av Sussie och så. Sen får vi se hur resten av veckan ser ut, men den blir nog bra! Massa jobb och massa ridning. Tummen upp för att inte ha något liv utöver det ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback