Som om det inte räckte

Hann iaf ut och mocka o longera  Exet innan helvetes dagen fortsatte..

Tror ni inte Zetras sko satt på halvsniskan, så att jag inte kunde hoppa han? Såklart. Hade längtat efter det så sjukt.. Men nä. Han var så galet fin i galoppen precis innan jag hörde att den satt löst. En halvtimme in på lektionen.
Så nästa ggn jag får hoppa hnm kommer det ha gått en hel månad sen jag hoppade honom senast. Wääh ;(

Och när jag lagom gjort mig redo för att gosa ner mig med Felix, fira 10månader.. Så ringer pappa o säger att vi måste åka med och hämta moppen nu.Tjuhu på den.

Men ÄNTLIGEN får jag lägga mig i sängen och gråta lite över den här dagen. Och med det säger jag godnatt! Snälla tisdag, var lite schysst mot mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback