Snyggbebis

Fredagen var en passiv dag här på bloggen, dagen kändes grå och oinspirerad. Inte så kul att blogga om hur jag jobbat, somnat, fixat hos Exet och sen jobbat igen ;)

Men idag är en roligare dag, definitivt! Började dagen med att rida lilla Tatzy, ute på galoppslingan med en av ägarna :) var mysigt, solen framme och ja, riktigt härlig höst dag! Tatzy var över avslappnad och snygg i skritten, lite huvudet upp och så i traven och galoppen, men det kan jag leva med :) 

Från och med nu kommer Tatzy synas lite i bloggen, vilket jag själv ser fram emot så sjukt mycket! Hoppas ni tycker det ska bli lika kul som jag :)

Nu är jag på överraskningsäventyr med Felix, så hur min dag ser ut framöver vet jag faktiskt inte :) så spännande!
Bjuder på två bilder på snyggbebisen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback