Måndag 20 oktober

Minns ni helvetesmåndagen förra veckan? Jag minns den, gott och väl. MEN - idag är en bra måndag, jag känner det! 
Gick bra på jobbet, nya rutiner som ska in och så, men hann ändå med bussen vid tolv :) och som plus på det så har jag räknat lite på min ekonomi och tackat ja till något som kommer påverka min framtid och även kommer vara riktigt kul! Avslöjar vid annat tillfälle :)

Nu är jag hemma, har lovat att städa lite.. kan väl passa på, har ju ändå ingen dator hemma hos mig, så inga bilder att fixa ;) och ikväll är det hoppträning, fina fina Zetra, längtar efter att sitta på hans rygg :D

Hoppas alla andras vecka också börjat bra!
Här var jag lycklig

Kommentarer
Postat av: Annika

Fin bild :)

Svar: Tack :)
Marie Krüger

2013-10-21 @ 17:04:28
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Anette

Ska du bli med häst? ;)

Svar: Jag kommer inte äga någon häst, nej.. men det är en pålle inblandad ja ;)
Marie Krüger

2013-10-23 @ 14:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback