Lillbebban

Det var bra att mamma fotade igår, ser ju rätt lätt att jag måste korta tyglarna och höja händerna.. tror dock höjden på handen kommer automatiskt bli bättre om jag kortar tyglarna. Har ju dock medvetet haft längre tyglar än vanligt, men som man ser på bilderna, det ser ju inte bra ut :) Men ville bara visa hur snygg Tatzy kan vara när hon släpper ner halsen från skyn, så strunta i mina händer, eller ben osv (skulle vara gött med en hoppsadel och kortare läder.. men snurrar redan och har på kortaste hålet ;P) 
 
Såklart visar jag gärna bara dom "fina" bilderna, för det är ju klart, man vill ju visa sina bästa sidor!? Dock så går jag emot det lite ändå, lever inte i en glammig bubbla. Sista ridbilden, ja så går hon åtminstonde hälften av passet. Det viktiga för mig är att hon faktiskt har dom där bra stunderna. Och sålänge som dom finns så gör det mig inte ett dugg att hon har huvudet i det blå ibland. Man får ju inte glömma att hon bara är en bebbe ^^
 
Men alltså, när hon slappnar av i halsen, mums! Snyggbebis är hon då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback