Jobb och klättra med liten Loppa

3 timmars jobb och ett litet ridpass på Looisa avklarat! Finfinnemang! 
 
Klättrade lite med loppan, en sväng ute i skogen, endast i skritt. Travade sen en stund på banan och två korta fattningar, bara för att känna av efter igår. Känder riktigt bra och hon kändes vaktiskt mycket rakare och mer stöd. Trevligt minnsan! Jobbar på henne med mycket diagonala hjälper och understödjande innertygel, vilket jag iaf tycker funkar bra på henne.. 
Den hästen har stooor potential, om man tränar på ordentligt och får bort fläsket på na, då vet jag ju att hon kan vara riktigt härlig att sitta på :) Hoppas på att få rida henne mer efter denna veckas slut, då jag som sagt tidigare verkligen tycker om henne. Sto och allt :P Och hon står ju även påvägen hem från jobbet, typ perfekt!?
 
Ikväll, senare, så är det dressyrlektion för Eckers. Får se, lär ju få Calle, men behöver ju prata med min tränare och en annan tränare i stallet.. för tror tyvärr inte C kommer funka lagom tills sthlmscupen börjar. Och jag behöver ju en häst jag kan rida där! :/ Älskar ju att träna på C, men känns samtidigt så ovärt just nu, att sitta och nöta varje lektion på han. Rider ju gärna Z lite då och då också såfall! Only future can tell hur det blir med det här. 
Gammal bild från maj 2012, när jag bodde hemma hos Malin och red Loppan lite

Kommentarer
Postat av: Sara Fryk

Snygg häst ju :D

Svar: Visst!? :) ser dock ut som en tunna just nu, härliga sommarbete! ^^
Marie Krüger

2013-10-03 @ 15:21:42
URL: http://sarafryk.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback