En bitter Marie bloggar inte

Kändes inte alls bra igår. Eller stundtals gick Z faktiskt väldigt bra, men stundtals älgar han bara på och lyssnade inte alls.. Så var irriterad på han.
Och Doby börjar trotsa, så att mitt humör inte var på topp igår kväll var kanske inte så konstigt.. Och bloggade därför inte..

Nu sitter jag på jobbet, klar 20min tidigare än vanligt.. Antingen har jag lärt mig rutinerna, eller så har jag glömt ngt? Hmm.
2 av hästarna ska promeneras också (ska sättas igång efter skador) men jag hittar ju inte här så vet inte än vart jag ska promenera ;( haha så bara o vänta på svar! 2 timmar tills bussen går också, härligt x)

Han var ju så himla fin förra veckan! Därför jag blir så arg/ledsen/besviken ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback