Denna lördag

Tävling på Roo Gård idag då, förlust med 7 ynka poäng.. Om jag är irriterad? Ja! Hade jag lyckats få fram hösten åtminstone liiite mer på banan, och lyckats fatta galopp på han i tid.. Så tror jag faktiskt att vi hade vunnit. Men det är ju en laginsats, så borde inte ta på mig det själv egentligen.. men så funkar jag!
Hästen jag red var iaf väldigt trevlig och jag tyckte om att sits på han.. på framridningen iaf. Som sagt tidigare dog han på banan och jag var HELT slut efter! Ni kan ju se filmen i inlägget nedan

Efter tävlingen red jag Hero åt Jenny, härligt återbesök uppe på hans rygg, han är verkligen trevlig att rida :) red inte så länge, men intensivt, så han blev ju svettig iaf :P 

Nu på kvällen har jag käkat på resturang med Felix, hans mamma och styvfar (eller vad man säger?).. Tog tid att få maten, men det var gott och mysigt iaf :) nu blir det film mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback