Cosmonova

En hektisk dag, med jobb på morgonen, byggnad utav säkerhetsavspärrning inför morgondagens lokaldressyr och sen mys med Felix efter det. Lyckades pajja hans grundplan, men vi gick på cosmonova ist, vilket var ballt! Något om rymden, blev trött i ögonen av att kolla, så har inte helkoll om vad det handlade om.. Men det är ngt fint med rymden och allt sånt. Satt och drömde mig bort om att jag vill ha en tröja med sån tryck, färgglad och snyyyggt!

Nu ska vi handla mat innan vi åker till Exet och tar hand om honom :) en promenad och så i mörkret tillsammans Finfint! Resten av kvällen spenderar jag med bara min kärlek :)
Snabbmat - trycka burgare på motorvägen.
Haha.. Fattar ni? Snabbmat. Haha. Sämst humor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback