Alltså ååååh!!!

Zetra gick så jäkla bra idag :D vi har inte hoppat tsm på en hel månad! Om jag längtat eller?

Men han var så fin på marken, och lydig inpå hinder! Han brukar dra på och säga att han klarar det själv och vet bäst. Men idag väntade han på mig, men bjöd samtidigt och fick mig att känna mig så säker :) alltså känslan! 
2 hinder vart tokiga, men resten kändes bara så bra! 5,5an var klockren, trots att vi drar till höger. Det är ett problem vi haft länge, men jobbar på :) banan låg på 80-90cm ungefär, men idag kändes det som att 1m hade varit nemasproblemas :)

Nu ska jag gå och lägga mig, sjukt glad och nöjd, och drömma om hur fin Z var mot hinder! Åh, älskar framsteg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback