utvilad men trött

igår var en riktig glidardag. Käkade fukost i sängen, framför serie. Vi har börjat kolla på "Orange is the new Black", vilket är en serie jag verkligen rekomenderar. Vi har stenhårt fastnat för den, även om den har sina äckligt osmickrande scener. Så ej för känsliga människor, och kanske inte för dom som tappar matlusten lätt! ;) 
Men ja, frukost i sängen, pannkakslunch i sängen (var superdupergott), och sen mot kvällen åkte vi mot Heron City för biomys och middag. Så asiatisk buffe där, naturgodis inne på bion och Hunger Games - catching fire. GRYMT BRA FILM! Älskar det faktum att man ALDRIG är beredd på vad som kommer hända! Iaf inte jag, då jag inte läst böckerna. Hehe. 
 
Så ja, en väldigt lyckad chill&mys-dag måste jag säga. Är inte ett dugg missnöjd över att jag tackade nej till allt annat :) 
 
Idag fick jag dessutom också sova tills kl 11, och fick tom frukost på sängen av min alldeles för snälla och underbara gosepojkvänn. Ja, det är okej att skryta om sånt! Aaah jag är så nöjd, avslappnad och utvilad just nu!  Men sjukt trött ändå, så efter middag och lite tv-tittande är det nog dags att dra sig och ladda inför måndag och jobb!
Toodels

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback