Uppdrag till mig själv

Jag ska, från och med på måndag, försöka ha med mig kameran varje dag. Jag är alldeles för dålig på att använda min dyraste ägodel. Jag menar, hur ska jag kunna utvecklas om jag ALDRIG fotar? Skäms Marie! 
Så ja, på måndag och frammåt ska jag försöka fota varje dag, och därmed försöka lägga ut minst 1-2 bilder om dagen. Det är ju dock inte alltid jag har datorn med mig (min rygg skulle totalt pajja då. Kamera + dator i väskan = svintungt!) så det där med att lägga upp bilder ofta är inget fast löfte. Men ska försöka! 
 
Skulle det vara roligt med lite fler bilder här? Fräscha och inte instabilder liksom, som det är sååå bra kvalitet på ;) För vill ni se mina instabilder så lär ni ju följa mig där, och inte här. Visst? Ah btw, påtal om det - mariekruger@instagram !!
 
Kan ju även försöka köra lite TBTs (throwback thursdays) här på bloggen också, där jag letar upp lite gamla bilder som jag gillar, berättar när dom fotades och något minne från den gången. För att få igång bloggen ordentligt och göra det roligt att klicka in här! :) 
 
Låter det bra? :)

Kommentarer
Postat av: Sanna o Chiccan

Låter som en toppen idé!
Vill gärna se fler bilder som du fotat :D

Svar: Ska verkligen bli bättre på det :)
Marie Krüger

2013-11-29 @ 22:12:07
Postat av: Ms Charlie & Baby Wayne . Turn tragedy into triumph

Kameran e som en bibel den ska alltiiid va me haha

Svar: Tror dock inte en bibel väger lika mycket som min tjockiskamera ^^
Marie Krüger

2013-11-29 @ 22:42:03
URL: http://mscharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback