Skriver om mugg

Wääh, 1,5h tills jag slutar.. har svårt att komma på uppgifter till mig själv. Just nu sitter jag och skriver en informationslapp till skötarna ang mugg på hästarna och om hur viktigt det är att visitera hästarna noga. Det är ju lätt att dom som jobbar i stallet missar något ben eller häst när det är så många hästar att kolla. Händer ju liksom! Så det är tur att vi har så duktiga ungar som pysslar med hästisarna här :) 
Det är ju inte kul med mugg alltså, man vill inte att det utvecklas till en värre inflammation!
 
Efter 8 någon gång kommer Felix och hemtar upp mig (lyx) så blir det hemmåååååt. Som varje dag visserligen, men aah det är så skönt att komma hem och bara.. dö i soffan typ. 
 
Vet ni vad jag VERKLIGEN längtar efter? Alltså när jag säger så kanske man gissar på: Måndag, då Tatzy blir min foderhäst.. eller den 1a december då vi flyttar tillbaka till Ekeby.. eller kanske den 12e dec när jag och Felix flyr utomlands över helgen.
Fast så är det inte! Det jag VEEEEERKLIGEN längtar efter just nu är lördag. Och vad händer då tänker ni!? Eeh alltså ja, absolut ingenting! JAG HAR SOVMORGON HELA DAGEN OM JAG VILL! *lycka*
 
Det är lite sjukt när man måste planera in att inte göra någonting. Men så har jag gjort, tackat nej till ALLA förfrågningar om lördag. Gött. Ses inte då! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback