Revanch

När jag hoppade upp på Z låg självförtroendet kvar på marken där jag stod innan. Så lågt. 

Efter i söndags så mådde jag inte särskillt bra, den där prestationsångesten och påsmygande rädslan. Så det kändes såklart inte alls bra inför igår! MEN det gick jäkligt bra alltså!!! Wiih!

Vi red en lydnadsövning, dom skulle vänta på oss fram till hindret och sen svänga osv. Hindrena låg visserligen bara på 40cm, men igår var det inte höjden som spelade roll. Sista två rundorna skulle vi svänga, omhoppning som man kan kalla det. Och så låg det en bom, som man antingen svängde utanför eller innanför. 
Jag vet inte vart jävlarannaman kom ifrån, men jag svängde innanför.. Och vi klarade det jäkligt bra! Stoooolt! Förhoppningsvis filmade mamma!

Nu - jobb 3h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback