Onödiga faktan

♥ För några veckor sen åt jag nästan bara kaviar&ost-mackor.. alltså, till frukost och mellis. Typ besatt. Har ofta sånadär matperioder när jag är fast för något speciellt. Flatbröd med ost är jag fortfarande heltokig, och i våras åt jag typ äggröra konstant.
 
♥ Jag får panik när min dag är helt oplanerad, och har mycket att göra. Då kommer stressen och ibland gråtattacker, för ingenting går ju bra när man är stressad! Anledningen till att jag är helt manisk med att planera är nog pga att jag inte har körkort, och måste få alla bussar och tåg att gå ihop med tiden jag har.
 
♥ Min almanacka har lite olika fläckar på sig. Tex youghurt, fruktsallad-saft och lite vanligt stallsmuts. Finns säkert choklad och pennkladd på den också. Mmh, frääääsch!
 
♥ Felix har fått mig att börja lyssna på hardstyle.. det trodde jag aldrig han skulle lyckas med när vi träffades, men han har inte ens gjort det medvetet!.. tror jag?! ;)
 
♥ Jag har aldrig någonsin smakat kaffe. Jag klarar inte lukten, så kan därför inte ens smaka! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback