Lever ännu!

Det kan vara tack vare redbullen jag drack tidigare.. men det kan vara det faktum att mamma körde mig till Ekhamra för utsläppet. Imorgon är det buss dit som gäller, ingen lyx här inte. Men jag ska väl vara glad att jag slipper gå! ;) skulle nog ta några timmar.. typ framme lagom tills jag börjar på morgonen. Haha.
 
Nu sitter jag här, i min säng (åh vad jag längtar efter min säng), ganska pigg. Helt otroligt! Och ja, väntar på kebabrullen min älskade Felix tar med sig hem. Om jag har något emot dagar då han inte känner för att stå och laga mat efter jobbet? Nja, inte mycket. Kebabrulle<3
 
Hahhaha alltså ni skulle vara här just nu förresten. Hunden har tuppjuck. Springer fram och tillbaka i hela huset med sitt pip-ben i munnen. Springer och piper jättemycket, och gruffar i svängarna. Nä han är nog inte helt normal min lilla vove! xD
Åh kolla skillnaden. Herr Knubbis var han verkligen som liten! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback