Inge rida häst idag

Längtar tills jag har en hestis att ta hand om varje dag, även om det kanske blir stressigt ibland. För idag när jag sitter såhär och inser att jag inte kommer rida förrän imorgon så blir man ju lite deppig i kroppen. Jag älskar ju hästar och att rida! 
Imorgon kommer jag dock rida, Tatzy och jag ska ta oss en tur, troligtvis i ridhuset. Ska bli kul, Jackie hade ridit dressyr på henne idag och hon hade varit fin, big like! Torsdag blir det longering för henne och sen rider jag troligtvis på lördag igen :) På torsdag är det även dressyrlektion och sen stockholmscup på söndag (nervös!!!) så det blir ju ändå mycket ridning.. 
 
Men det kan väl aldrig bli för mycket? ;) hehe

Kommentarer
Postat av: Sanna o Chiccan

Lycka till på söndag!! :) Vilket program rider ni?

Svar: Tack! :) LB:0an (tror jag?!)
Marie Krüger

2013-11-06 @ 10:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback