Inge fel på framåtbjudningen

Efter en dags vila och en dag med promenad så kan jag tala om att Tatzy var extremt glad på livet! ;) nä men alltså hon var piiiigg, men samtidig väldigt fin mellan varven. Det är ju roligt med taggade hästar!
Lite extra var det ju också pga att det stod ett hinder mitt i ridhuset. Tror nog hon vill bli en hoppehäst när hon blir stor, hon sög lite mot hindret och spetsade öronen. Gaah snart måste jag hoppa henne alltså, längtar så! Men vill ju ha Sussie eller kanske Jackie med, då det bara vore SÅHÄR puckat att hoppa henne själv första gången!! Och jag är inte helt dum :)

Förresten, vet ni vad klockan är? Jaaaa! 4a timmar till helg. UNDERBART. Avslutar med det och ett stort leende -> :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback