Hej November

Ny månad, igen. Hallå, vart tok oktober egentligen vägen? Hann knappt med att reagera! 

Men vad händer nu då? Första sthlmscup-matchen på hemmaplan bästa helg, avtal ska skrivas på (haha den ni!) och jag börjar jobba som fritidsledare på måndag. Gött! Pass ska fixas och jag ska checka in bästa sidan att fakturera utan företag (lagt min tanke att starta eget på hyllan, tills jag vet hur mkt jag får in /år)

Jag startar iaf upp månaden med en effektiv jobbdag, två hästar som ska ridas och sist ut att vara medhjälpare på handikappridningen på ridskolan. Ikväll vill jag verkligen bara krypa ner och mysa :) 

Kommentarer
Postat av: Anette

Du ska köpa Tatzy, eller hur? Eller ta henne på foder? ;-)

Svar: :)))
Marie Krüger

2013-11-01 @ 13:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback