Euforiskt

Alltså lektionen idag!! Jag är SÅHÄÄÄÄR stolt över mig och Zetra!

Fick kämpa på ordentligt, men mot slutet, åh vad FIN han var då, verkligen helt sjukt perfekt! Bästa hästen!

Jobbade först med att öka och minska i skritt och trav, och sen rulla i galopp på volt med två bommar på varsin sida, jämna galoppsprång och så. Vänstergaloppen, alltså åh!

Sen så var den en linje med två upphöjda bommar, där Zetra i sin "normala" galopp låg på 5 språng, jag skulle dock få ihop han till 6 språng, vilket var svårt men vi klarade det :) för dom som inte vet så är Z väldigt svår att reglera mellan 2 hinder på raken :P
Och sen!!! Skulle vi få in ett till galoppsprång. Alltså 7 där Z gärna gick på 5... OCH VI KLARADE DET! Svär att vi aldrig klarat det tidigare och jag är så stolt! 

Och Zetra var så snygg idag och gick så bra! Alltså bästa hästen!! 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Ååh, låter som en JÄVLIGT LYCKAD lektion!!:)) BästaHäst❤️

Svar: Riktigt riktigt bra! :))
Marie Krüger

2013-11-05 @ 20:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback