Det blev tokigt!

2 inlägg som aldrig publicerades igår, skrev, men dom existerar inte! Och det är skumt.

Wellwell, finns ju inte så mkt att ta ikapp! Zetra var kung igår, hoppade 1.15 för första ggn tillsammans igår, ooh alltså lycka! Grymt språng också! Ni kan se i filmen som ligger i inlägget under :)

Idag har jag gråtit och hyperventilerat. Jävla trädfällare  gjorde så jag missade bussen. Ingen dag då jag klarar sånna bakslag, alls. Fick iaf skjuts till jobbet sen, men vart sen och fick stressa. Usch, hatdag.

Men Tatzy gick bra iaf :) sjukt tjafsig i början med huvudet, men mot slutet, åh stödet hon tog då! Fina lilla bebban :) skäll fick hon dock några gånger, ordentligt. För hon var ruskigt dum när jag stod på marken, tjurig bak och vägrade stå stilla. Sånt tar jag inte, när hon bara är dum, och inte osäker.

Nu är det jobb på ridskolan tills 7, längtar hem helt galet! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback