Tävlingen

Åh jag hade sån bra känsla idag! Red varenda väg och tänkte helatiden, så som jag sa att jag skulle göra!! Hon var lydig, vänster-fattningen blev typ perfekt, så sjukt! Fick även en 8a på första serpentinerna, vilket jag har haft lite dåligt på senaste. Fint! :)
 
Det är så kul att Mistel ännu levererar så som hon gör, bästa tanten! Hon är verkligen cool, glad över att ha fått chansen att tävla henne såhär. Hon har lärt mig mycket. 
 
Laget vann med 12,5 poäng.. vilket betyder att på söndag, om vi inte vinner (svårt på borta match) så kan vi förlora med max 12 poäng. Gör vi det så är vi vidare till final! Allts ååh jag är så sjukt taggad!!! Woop. Kan det vara söndag snart?
 
Fixar filmen imorgon förhoppningsvis, bilder från i söndags kommer också
Gammal bild dvs.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback