Skulle vara bra att ha just nu

Min moppe ska bli lagad, efter 3 år på altanen. Haha alltså värt, att vi låtit den stå så länge! Skulle varit skönt att ha den nu, så att man bara kunde ta moppen iväg till stallet eller till Felix.. fram tills jag kan ta körkort liksom. Det är bra jobbigt att ta bussen eller tigga om skjuts helatiden! 
 
Men nu ska jag iaf ta bussen ut till Exet, och rida ut en sväng med honom. Tur att det är bra väder! :) Måste ju dock lägga på ett kol ifall jag inte ska vara där ute vid typ... 4. Då har jag slappat bort halva lördagen! Onödigt. 
 
Undrar lite dock. Vad gör man på dagarna ifall man inte har hästar att åka till? Gör man något vettigt? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback