Ibland blir det så

Igår hade jag ingen bra dag alls.. Eller jo, det började bra med mys o Farsta med min kärlek och lunch där osv. Men påväg till stallet så blev jag trött och lite grinig.. Kände mig opepp och kom in i ett sånt där mode där jag bara tänkte "varför ens?"

Men lektionen gick helt klart okej, kommer på mig själv vad jag gör fel lite.. Bara det att man ska klara av att åtgärda det också. Jag kämpar på, försöker verkligen... inte det lättaste dock när man bara ifrågasätter sig själv varför man försöker och om det är värt det.

Drog iaf till gymmet efter ridningen, behövde få ur mig all dålig energi på maskinerna.. Shit vad bra det gick där! Kändes gött!!!


Kommentarer
Postat av: Danielle och Josefine.

Hej! Kommer du ihåg bloggen Frysmärkt? :)
Vi har nu bestämmt oss för att starta upp bloggen igen, hoppas du finner den lika intressant nu med! :D Kramkram! / Frysmärkt

Svar: Va kul! Det får jag kolla in, blev lite ledsen när ni slutade :) Alltid kul med fler som rider varmblod och bloggar (y)
Marie Krüger

2013-05-17 @ 13:39:52
URL: http://frysmarkt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback