Hoppa i spöregn

Jag gillar att hoppa ute, iaf på Zetra. Han känns gladare, och fräsch ute. Mycket mer luft i stegen känns det som, och inte ånglok. Hoppade bra gjorde han också, dock fick jag inte med honom ordentligt på alla hinder så var nära på att rasa några bomstöd. Lärt mig hålla in tårna iaf! 
Första rundan var jag cm från att slå i foten, så tappade fokusen som fan och valde att inte komma på nästa. Det hade ändå blivit kaos och kände inte för det när han hoppade så bra på dom tidigare. Kan väl säga lite att jag bangade, men av bra anledningar.
 
Och det spöregnade ett tag där, inte det roligaste att rida i kanske, men gick ju bra iaf. Z såg lite eländig och miserabel ett tag, skrutten :P Som tur var slutade det innan vi hoppade banan. Men kall som satan var man ju (konstigt nog..) tur att man är krigare ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback