Fin kväll i stallet

Efter att ha promenerat Jennys vovve och gymmat så åkte jag ut till Ekeby för att rida Hero och röra lite på Exet.

Hero kändes inte på allerten idag när jag red på banan, så efter ca 20min så gav jag upp där och red på travbanan ist. Där blev han lite gladare och piggnade till, gick riktigt fint ett tag! Bra galopp i båda varven och lite mellantrav på raksträckorna. Vet inte om det är för att underlaget på ridbanan är lite tungt som han kändes seg där..? Men ah, passet slutade bra och båda var nöjda :)

Exet promenerades idag, tyckte han kunde få vila lite efter hoppningen igår. F kom o hämtade mig, men va lite tidig så följde med på promenaden. Sjuukt mysigt, mina två favorit killar liksom :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback