Startar dagen

Sitter här framför datorn, käkar gröt med banan, planerar dagen och känner på mig att det kommer bli en väldigt bra dag! Vaknade bredvid finaste människan, solen sken och allt kändes allmänt bra!
 
Jag har f.ö inte somnat i soffan en enda gång den här veckan, utan jag startar dagen direkt när jag kommer hem kl 8 på morgonen, äter en bra frukost och känner mig pigg! Börjar få bra vanor nu, det känns grymt :) Känner mig inte ens trött liksom, vilket måste tyda på att jag mår väldigt bra just nu! Har aldrig varit såhär morgonpigg förut!

Dagens planer ser ut såhär:
- Ut i skogen med Loppan, som är nyskodd och nyrakad = en pigg och förhoppningsvis rolig uteritt!
- Hem, käka lunch och byta ridkläder.
- Mot Ekeby och Exet, som ska kännas på lite i ridhuset. 
- Direkt till Blåkulla för en dressyrlektion och programridning (LA:1) på Zetra troligtvis.
  Hoppas det går bättre än sist! Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback