I extas

Kan inte fokusera på mycket mer annat än att vi gick till SEMIFINAL! Fattar ni? Vi är sämst 4a av alla 17 lagen i stockholmscupen. Ballt!
 
Och övriga delar av dagen har också varit sjukt bra! 
 
Började med en mysig uteritt på Loppan, som gick sjukt bra. Hon var pigg, men på ett sätt man kunde arbeta med! Riktigt kul, känns som att jag hittar mer och mer på henne. Det blir mindre och mindre surrikat-hals i traven och jag får ett härligt stöd i handen mer nu! Kul :) Hon var tom lite lång o låg när vi "travade av".. och det har jag aldrig ens varit i näreten av förut :))
Fick även en sjukt fin tack för hjälpen-present av Ann och Malin dessutom, snacka om glad jag blev när jag öppnade sadelkammaren! Tack vad ni är fina<3
 
Sen så var det Exets tur, och det kanske inte gick sådär superbra.. men jag har saknat honom så, och han var så mysig! Han är inte riktigt där han var för 2 veckor sen, men det bör komma tillbaka snabbt! Högergaloppen är dock väldigt fin just nu, man får glädja sig för det :)
 
Tusen pluspoäng för vädret idag. Hej solen, jag älskar dig!

Nyss red jag dressyrlektion på Zetra, det var 3 veckor sen jag red dressyr på han, så var lite nervös faktiskt.. Det var dessutom uppridning utav LA:1an idag, ett halvår senare liksom. FAN VAD VI HAR UTVECKLATS! 
Jag, först och främst, är starkare. I benen och magen, sitter rakt och stadigt.. SITTER ner i traven utan problem liksom. I höstas så sköt han mig ur sadeln i varenda steg. Ni som vet hur hårt jag kämpar förstår nog glädjen över det. Vi har lång väg kvar, det är lååååångt ifrån att faktiskt tävla ens LB.. men vi är påväg! Det känns förjävla bra alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback