Fel allt kan bli

Jag AVSKYR när man planerat en dag sjuuukt nogrant, och så blir allt fel. Så är det ju alltid... men om jag inte planerar så är jag tidsoptimist istället och då blir allt också fel. Kaos. 
 
Planen var såhär:
09.19 - tåg/buss till Ekeby
4 timmar i stallet, rida två hästar
14.37 - buss/tåg hem från Ekeby
Duscha, äta och byta om
16.49 - tåget mot jobb @ Hovet
 
Istället blev det såhär:
09.19 - insåg att jag glömde busskortet, dvs bara o traska hem igen
10.19 - NU tåg/buss mot Ekeby
Endast 3 timmar i stallet, och en stissig häst som tog 40 min mer än det borde.. dvs jag hann bara rida 1 av 2 hästar.
14.01 - buss/tåg hem
äta, ducha och kolla jobbets hemsida. Se där att jobbförfrågan inte var bekräftad. Insåg att jag inte ska jobba idag. Värt stressen!
 
Nu sitter jag här rätt så jädra vilse! Vad gör jag nu då? 
 

Det faktum att jag inte alls ska jobba betyder alltså att jag hade kunnat rida Frasse idag, kanske tom erbjudit mig att rida Loppan.. och kunnat komma på US mötet, fast det ställdes iof in ändå. Hmpf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback