Vilat sig i form?

Idag red jag Exet, första gången på över en vecka.. och innan den gången hade han stått i ca 4 dagar. Så ah, jag hade ju då inga förväntningar alls idag. Men han var ju faktiskt riktigt fräsch, kändes pigg och sammarbetsvillig. Jag däremot har just nu en oexisterande kondition, så jag orkade inte rida länge alls. Magmusklerna klagade och det flåsades en del. Tur att han inte behöver ridas så länge/ hårt ännu. Haha
 
Ah som sagt, han kändes fin, verkligen! Red mest volter i trav och skritt, bytte varv ofta, gjorde några överstrykningar osv. Dom vart dock mindre lyckade med det var mest för att känna efter :) Fina Felix fotade lite också, så ska se om det blev några där man inte ser ut som en skräcködla på sin älg. Haha nä men skämt o sido, lär ju lägga upp några här senare. Håll utkik!
 
Den här blev iaf charmig, det måste ni ändå medge! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback