Godmorgon

Piller till frukost, mums! Har börjat käka järntabletter nu, så hoppas att jag blir piggare snart :) Vet dock inte hur lång tid det tar innan man börjar känna av det. Tar järnet tillsammans med c-vitamin brustablett för att slippa biverkningar, vilket funkat so far iaf! Otroligt skönt

Ska starta dagen och sen ta mig ut till stallet. En uteritt står på schemat idag :)

 

Juste, btw, filmen igår var inte alls så bra som jag hade hoppats på. Hade väl förväntat mig lite mer, sista halvan utav filmen var mest bam booom fight paow kabom shizlaaam. Haha bra beskrivning, men den var låååång och första halvan var rätt seg. Ah ne jag vet inte, dom andra tyckte nog den var lite bättre än vad jag gjorde :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback