20 juli 2013

Lång dag.. har det iaf kännts som.
 
Åkte in mot handen med Felix imorse, svängde förbi en loppis som visade sig vara värdelös.. jag brukar dock älska loppisar, men den här var bara.. liten. Drog en chailatte i centrum och köpte ett nytt skal för 20kr, mitt hade gått sönder, igen :P
 
Efter det blev det hem innan jag skjutsade F till tåget innan jag åkte vidare till stallet :) Båda hästarna reds barbacka idag, Exet på slingan, var riktigt mysigt och han kändes fräsch! Hedda var mycket lugnare idag och vi travade lite. Skönt att hon håller sig i schack trots att man märker att hon vill springaspringaspringa :P haha
 
Just nu sitter jag hemma och kollar på bilderna, väntar på att Felix ska komma hem. Längtar! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback