Utvärdering utav tävlingen + bilder

Är väldigt nöjd med tävlingen, dock med några småmissar som jag stör mig på. Sånt som var klantigt av mig liksom.. 
 
Idag var dessutom första gången någon fått högre poäng på Mistel än mig, på sthlmscupen xP Haha tror ni inte att den lilla jävulska tävlingsmänniskan i mig blev irriterad? Alltså inte dålig förlorare, sur på motståndaren- irriterad.. utan mer så att "Jag borde ha gjort så.." eller "om jag ridit bättre där!" och också LITE "fan va sämst jag är!" Fast det är jag ju inte :P 
 
Tog ju som sagt silvret ändå, mästertanten levererade! 64% skrapade vi ihop och jag är nöjd! 
 
Dagens största misstag var att jag inte vågade rida fram henne som jag brukar, man blir ju lite nojjig o försiktig, hon är ju ändå 22 nu! Sen så glömde jag nästan första serpentinen, gjorde liksom ett hörn i första bågen. Hon vart rädd i skritten och jag tappade stigbygeln efter första galoppen. Något som, som tur var, inte syntes :P 
I övrigt kändes hon fräsch, glad, lydig och positiv :) Härliga Mistel! 
 
Formen var inte detsamma som vanligt, var ju inte precis som 70% ritten ;) men fick 8p på uppridningarna iaf, det är ju najs! ;D
Pepp-halten "Nu köttar vi!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback