Utslagen utan varmvatten

Är helt död i soffan just nu, efter några varv på travbanan med Exet och ett markarbetespass på Zetra. Det jag mest av allt vill göra just nu är att duscha, men vi har inget varmvatten! Askul.
 
Hopplektionen gick lite 50/50 bra idag. Började stel och spänd, blev lite bättre sen, men fortfarande spänd typ.. meeeeenja.
 
 
Övning 1 gick ut på att skutta över en bom på en 8-volt, och byta galopp över. Gick faktiskt förvånadsvärt bra där, är helt chockad över att vi fick till nästan alla byten :P Enda problemet var väl dock att jag red över alla (hehe) som hamnade ivägen xP
 
Övning 2 var på volt, två skutt med 4 (egentligen) galoppsprång emellan. Jaf vart sjukt ur fokus där, kunde tydligen inte ens svänge och kom inte många gånger över skutt 2. Sen när jag fick till det var det väl mer 3 språng emellan :P Denna gjorde vi i båda varven, och andra gången var Zetra riktigt trött.. och även jag där väldigt otydlig med vad jag ville. Han blev lite sur på mig o skutta i luften några gånger men sen tror jag (vill jag minnas det som) att vi åtminstonde fick till det två gånger xP
 
Svettiga men rätt nöjda sen när vi travade av vill jag påstå. Han var sådär avslappnad så hans öron gungade i traven :P tycker det är så otroligt gulligt!
Det droppade tom från hans ansikte, så svettig! Kämparn.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback