Snabb powernap

Ligger i sängen och halvsover! Väntar på mor min så vi kan åka ut till grisfisen. 
 
Var borta på blåkulla och red lilla Frasse idag! Som jag då förmodligen kommer börja rida lite igen nu när jag inte har något jobb! Det är sjukt vad han har mognat i skallen! Minns senast när jag red honom.. kaos typ. Men nu skrittade han som en "normal" pålle, och det fanns nästan alltid ett lugn i honom! Några gånger försökte han sticka i traven, men så fort jag kom in lite i den ridningen som behövs så vart det mycket bättre :D
 
Har nu inte ridit Frasse sen i höstas någon gång.. därmed inte heller ridit ponny sen i höstas. Sjuk skillnad egentligen! Men han är fin lilla skiten, tror nog det kan bli någonting bra utav honom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback