Och så sprack den planeringen!

Malin måste jobba till halv 5, så jag somnade i soffan en timme, det var också helt okej!
 
Så istället för att vara i stallet nu så ska mormor hämnta mig om en timme så vi kan åka och köpa mat åt Exet. Måste nog fixa egna hinkar till honom också, för jag får inte hälla b-vitamin i dom som finns (fastnar typ i botten?..) och att hälla i krubban funkar inte eftersom han ska ha morgon och kväll.. 
 
Min tanke är väl då ist att jag häller över maten som blivit fixad redan, ner i hans hinkar.. i dom får jag ju kladda hur mkt jag vill liksom. Sen så är det ju bara att hinkarna står kvar utanför hans box så får jag helt enkelt tvätta ur dom osvosv
 
Det borde inte var så svårt va?

Hade missuppfattat. all havre fastnar i botten av hinken. Hur löser jag detta när han ska ha morgon och kväll..? Funkar kanske att han bara får en gång om dagen, dvs när jag är där? Hmm hmm... får fundera lite på det här!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback