Livet går i första hand

Igårkväll efter ridningen så var det lite stress, skulle nämligen iväg och hann därmed inte blogga. Sov inte heller hemma så blev inget inlägg alls lxm.
 
Men nu är jag hemma, ska dock iväg snart men tänkte kika in o berätta att jag lever ;)
 
Men iaf... Igår - Zetra var superduktigt och jag red väldigt bra (imo). Jobbade mer med benen än vad jag brukar.. en dålig reflex är ju att glömma benen när dom pinar på mkt lxm.. Men känner idag att jag kämpade på! Hej träningsvärk! 
Det är så kul att man alltid fortsätter hitta nya knappar o spakar, och lär sig mer o mer hur man ska rida en/ flera hästar. Härligt med utveckling (y)
 
Nu ska jag iväg och käka lunch med Vic, sen åker jag direkt till blåkulla och rider söta Frasse :) Ska fokusera på lösgörande i båda varven typ, och om han är lugn i traven så skulle jag galoppera lite. Spännande hur de går ;)
 
Puss på er :)
 
brb. gammal bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback