Knas

Dressyrpasset på Exet idag började väldig konstigt, han var så sjuuukt spänd. Kom inte åt honom alls, han bara stretade emot och gick konstigt. Försökte trava igång honom lite men det blev inte bättre, vart sjukt irriterad och lite orolig!

Sen sneglade jag lite i spegeln, och lite snabbt såg jag att jag glömt sätta snöret på skritt-täcket under svansen, så jag fixade det lite snabbt.. Woops så började Exet slappna av!

Kan det vara så att han blev spänd av det? För vanligtvis brukar Exet gå med svansen ganska högt, så han kanske blev spänd av att inte kunna göra det? Låter det ens logiskt? :P

Iaf, det gick sjukt bra sen! Red inte länge, men han orkar fortfarande inte riktigt, men snart så :) Imorgon blir det ett ordentligt lösgörande pass!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback